Sfaturi de mentinere a greutatii

Home  >>  Sfaturi de mentinere a greutatii

Sfaturi de mentinere a greutatii

  • sfaturi-mentinere-greutateNiciodata sa nu asteptati sa vi se faca foarte foame. Suna ciudat dar motivatia este simpla. De cate ori vi s-a intamplat sa mergeti pe strada, sa va fie foame sa va abtineti o perioada dar pana la urma sa cedati in fata unor chipsuri sau a unor produse de patiserie? Daca ati fi mancat inainte ceva sanatos nu se intampla acest lucru.
  • Trebuie sa va cunoasteti necesarul de calorii zilnic. Trebuie sa fiti constient ca daca astazi ati exagerat cu ceva, maine va trebui sa renuntati la ceva.
  • Sunt des intalnite persoanele care dupa o ora la sala unde in cel mai bun caz consuma 300-500 calorii, ajung acasa si mananca de doua ori mai mult decat normal considerand ca au consumat multe calorii. Adevarul insa este ca rareori mai reusim sa facem atat de multa miscare incat sa fie nevoie de si mai multe alimente. Ora de la sala este neutralizata imediat de o punga de pop corn.
  • Incercati sa nu stati la masa pana sunteti 100% satul. Mancati incet iar cand nu va mai este foame trebuie sa va opriti.
  • Apa este esentiala. De multe ori confundam foamea cu setea. Trebuie sa bem suficiente lichide.
  • Sucurile cu indulcitori nu va ajuta sa slabiti. Ideal ar fi sa renuntati la ele deoarece indulcitorii deregleaza abilitatea organismului de a calcula singur de cate calorii mai are nevoie. Asta nu inseamna ca este mai bine sa bem sucuri cu zahar sau sucuri naturale… cantitatea de zahar din acestea este enorma indiferent ca este vorba de Coca Cola sau de suc stors acum 5 min din portocale.
  • Incepeti masa cu o supa ori de cate ori puteti. In acest fel veti consuma in general mai putine calorii.
  • Daca va este foame mancati. Daca sariti peste o masa veti manca mai mult la urmatoarea iar organismul va incerca sa depoziteze mai mult pentru siguranta (in caz ca il mai lasati fara mancare)
  • Nu sariti peste micul dejun NICIODATA. Daca se poate sa mancati si proteine la micul dejun este minunat. Evitati cerealele pline de zahar, musli, etc. Daca nu puteti fara cereale la micul dejun inlocuiti-le cu iaurt + seminte de orice tip.
  • Savurati desertul cel putin cateva minute altfel simtiti nevoia sa luati inca unul.